Water en brood - Reisverslag uit Tavira, Portugal van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu Water en brood - Reisverslag uit Tavira, Portugal van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu

Water en brood

Blijf op de hoogte en volg Jules

08 September 2022 | Portugal, Tavira

En dan na 40 km ben je op de slaapplek, eindelijk en dan een lekker douche en een welverdiende maaltijd. Helaas de keuken is dicht en de douche is alleen koud water. Het bed is doorgezakt en de verlichting in de slaapzaal is kapot, het enkele slaapplekje ligt ook nog naast de wc, waar het een lopen en gaan is en waar een geurtje uit komt die zelfs Dior niet kan definiëren.

Dit zou volgende week zo maar kunnen gebeuren…! Ik zit nog even op 4 sterren locatie bij de Cabanas resort in Tavira Portugal.

Elke dag even naar de gym om toch een goed gevoel te hebben wanneer ik weer naast de pool op mijn bedje neer plof. 3 maal daags eten en tussendoor nog enkele snacks. Ik denk ook niet dat ik kilo’s ben bijgekomen. Het is genieten samen om vanaf zondag de bus te pakken en richting Sevilla in Spanje te reizen, Karin pakt het vliegtuig en is weer binnen 3 uurtjes thuis. Voor bij begint dan het HARDE leven op de Camino. Nou ja HARD…anders. Hier zullen andere dingen belangrijk worden, het snel een handdoekje neerleggen bij THE POOL, in de rij staan bij het buffet of kiezen tussen Pulpo of een heerlijk Kreefje zal in schril contrast komen te staan met een heerlijk stukje brood en een stukje Chorizo worst en of een blikje tonijn. De beweging zal meer zijn dan een uurtje Gym en meer iets hebben van een wandeldag, wat het natuurlijk ook zal worden.

Geen oesters meer of Langoustine maar genieten van enkele vijgen die ik ook nog zelf moet plukken.

4 sterren of Camino het is een andere wereld ik voel en thuis bij de sterren maar zeker ook bij de eenvoud van het leven op de Camino,

het ga jullie goed, JulesSantigo

• 08 September 2022 - 11:40

Inge:

Mooi geschreven Jules ook wij zitten nog geen half uurtje van jullie vandaan te genieten van het lekkere weer, eten en vriendelijke Portugese. Geniet nog even van de luxe voordat het sobere leven begint op je Camino

• 08 September 2022 - 13:27

Rob Jacobs:

Succes Jules, kom gezond weer naar huis!

• 08 September 2022 - 13:27

Karin:

Hoi Karin & Jules, geniet nog even van de welverdiende vakantie. Karin “safe flight” terug, en Jules heel veel succes met je tocht. Geniet van alles!

• 10 September 2022 - 13:32

Yolanda Hogenboom:

Ha Jules,
    Dat was zo te lezen een heerlijke laatste week voorbereiding.
    Op naar het echte werk, loop ze en geniet!