Hospital Univ. Central de Asturias - Reisverslag uit Oviedo, Spanje van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu Hospital Univ. Central de Asturias - Reisverslag uit Oviedo, Spanje van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu

Hospital Univ. Central de Asturias

Door: Jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

20 September 2014 | Spanje, Oviedo

23.50 werd ik naar binnen gelaten bij de Urgentia met m'n rugzakkie.
na ongeveer 20 minuten te hebben moeten wachten gingen de deuren open... ik werd naar binnen geroepen en de arts keek met verbazing naar me.. voor ik het wist stond ik in mijn onderbroek met ongeveer 10 mensen om me heen.. iedereen moest even mijn blaren aanraken en bekeek me van boven naar beneden.. met m'n armen omhoog stond ik daar tussen al die Spanjaarden geen enkele arts of zuster sprak Engels en het spel kon beginnen... Si NO Yes No en zo ging het verder uiteindelijk kwam George en goed sprekende Spanjaard die achteraf geen Spanjaard bleek te zijn maar een Engerlsman die nu in Oviedo woonde.. alles werd vertaald door hem en eindelijk begreep ik waarover men het had.. No Plants... No insects... Infection of the Skin... en terwijl ik nog verder onderzocht werd groeide de blaren op mijn borst.. Ja je zag ze groeien... er werden foto's gemaakt en werden filmpjes gemaakt. en op gegeven moment was het tijd om een blaar maar leeg te trekken en alle troep in een reageerbuisje te doen... inmiddels was het 02.00 en was ik doodop. Er moest nog uit een blaar vocht getrokken worden.. en dat was nou net te veel voor ik het wist lag ik op de grond en ..verder niets..! lag ik in een schoon bed.. en keek ik naar het plafond.. ik was even "fainted wist George me te vertellen... ik dacht zo en nu naar de afdeling... dacht het niet er moesten eerst nog long foto's gemaakt worden en bloed geprikt te worden.
om 03.00 werd ik naar 'n kamer gereden en kreeg ik enkele tabletten en werd er een infuus aangebracht.. ik kreeg een keurige blauwe broek en blauw jasje...iedereen kwam de kamer op in een soort maanpakje.. ik was moe en de zusters spraken geen Engels en zeiden alleen maar ..Tienes que ir a dormir..Tienes que ir a dormir.. en zo ben ik in slaap gevallen...was het zo erg met me... 0m 03.15 heb ik Karin gewhatsappt dat ik nu op een kamer lag en dat ik ging slapen.. welterusten...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Oviedo

Jules

Jules Sondeijker, elke 4 jaar maak ik een reis op een van de Camino’s richting Santiago de Compostela. 2010-2014-2018 en nu 2022

Actief sinds 30 Jan. 2013
Verslag gelezen: 384
Totaal aantal bezoekers 20004

Voorgaande reizen:

01 September 2022 - 31 Oktober 2022

2022 Camino op je 60ste

01 September 2018 - 30 September 2018

Santiago 2018

02 September 2014 - 14 Oktober 2014

Santiago 2014

Landen bezocht: