blaren en Zweet - Reisverslag uit Santander, Spanje van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu blaren en Zweet - Reisverslag uit Santander, Spanje van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu

blaren en Zweet

Door: jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

10 September 2014 | Spanje, Santander

Hallo mensjes in het kleine Nederland... het inmiddels al 280 km gelopen en loop het het schema in. Ondanks de temperatuur van 35+ gaat alles goed. Linker voet laat me in de steek door 2 flinke blaren. .maar goed dat hoort erbij. Ik heb inmiddels geen tekenbeten meer opgelopen en ook geen bedwants meer. Flinke blarwn opij boven benen en een beetje uitslag,15 /15 cm...Helene uit Oostenrijk. Wien..is inmiddels mijn vaste maatje. ..elkaat slepen we ons door de bergen en over de eindeloze stranden...ze is 64 en baar tempo ligt gelijk als dat van mij. Ben na het aaien van een kalf aangevallen Door een koe...ben in de struiken gegooid en heb toen flink wat schamen opgelopen. ...hij was zo lief..maar ik had h et niet moeten doen..verder heb ik 3 uur voor een wasmachine gezeten. .telkens draaide hij het program af ...was net als of ik TV aan hey kijken was.. heb toen maar met een lepel de deur opengemaakt en alles maar zelf uitgewrongen. ..gaat ook. Morgen weer eens 40+ na een relaxte dag in Santander. ..
gegroet adios..Gulio..

• 10 September 2014 - 20:28

Rick:

Tja, die wasmachines ;-). Heel veel succes verder Jules!

• 10 September 2014 - 20:41

Margriet:

Schrammen,blaren,wantsen,beten.wateen beproevingen..Eet je wel goed?

• 10 September 2014 - 21:27

Karin:

Hey Jules, het gaat goed zie ik. Hoop dat je goed kan eten en slapen. Groetjes en succes

• 11 September 2014 - 08:06

Christian:

Ich sehe, alles läuft nach Plan....40 Kilometer pro Tag, kannst es relaxt angehen...

• 11 September 2014 - 09:02

Marco:

tja Jules, die reis levert toch weer mooie verhalen op. wandel niet te snel en geniet ervan en
    over die wasmachine..... niet van de kruiden langs de weg eten!!
    groeten.

• 12 September 2014 - 12:09

Frank:

Hoi Jules,

Het is leuk om te lezen hoe de reis vordert en wie je zoal ontmoet hebt. Als ik lees welke afstand je in deze korte tijd al gelopen hebt mankeert er niets aan je conditie en doorzettingsvermogen (berg op berg af).
    Jules ik wens je een behouden wandeltocht , leuke contacten en geniet nog met volle teugen !

Groet,

Frank

• 13 September 2014 - 12:15

Rob Jacobs:

Miljaar Jules, je maakt wat mee, je kleren zullen wel schoon zijn,

• 14 September 2014 - 13:21

Karin Sondeijker:

Gisteren belde Jules mij dat hij ziek is. Zijn ogen zijn opgezwollen, heeft koorts en blaren over zijn hele lichaam. Hij is met de trein naar Oviedo gegaan en direct door naar de kliniek aldaar. Hij moet daar in ieder geval nog blijven. Hij krijgt nu antibiotica en maandag komt er nog een arts kijken die gespecialiseerd is in de blaren. Waarschijnlijk zal Jules niet meer verder kunnen wandelen....

• 14 September 2014 - 19:29

JeanJJJ:

Beste Jules en Karin, wat vervelend om te lezen..... Heel veel sterkte en succes.!!

• 16 September 2014 - 15:43

Marco:

heel veel sterkte, snel herstel en hopelijk kan je je toch nog je reis hervatten.
    houd ons s.v.p. op de hoogte hoe het gaat.
    sterkte, marco

• 17 September 2014 - 09:58

Karin Sondeijker:

Vandaag komt Jules naar huis! Na vele dagen bellen en regelen is het gelukt om hem naar nederland te laten komen. Op zich gaat het goed met hem, al zal zal hij nog verder onderzocht moeten worden.

• 17 September 2014 - 20:00

Inge:

Gelukkig dat hij vandaag thuis komt, kan hij weer opknappen. heel veel beterschap.