Nog 2 nachten - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu Nog 2 nachten - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachten

Door: Jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

31 Augustus 2014 | Nederland, Geleen

Met nog 2 nachten te gaan wordt het weer werkelijkheid om 'n leven op de Camino te beginnen. afgelopen zaterdag heb ik nog inkopen gedaan bij Bever Sport. Aan een van de schoenen was de zool ietsjes los...! Bij Bever werd aangeboden een paar nieuwe schoenen. Ik heb aangegeven dat een goede schoenmaker er wel eerst naar moest kijken. Naast de Bever ligt een schoenmaker die mijn schoenen nu gaat lijmen, met garantie...maandag kan ik ze ophalen in Maastricht. Nieuwe schoenen zou weer een inloop probleem hebben gegeven en dat 3 dagen voor de start, nee ik blij dat er gelijmd wordt. 'n Safebeld en een geweldig hoofdkussen van Seatosummit Aeros Pillow Premium regular 70 gr waren mijn laatste investeringen. Vandaag de laatste loodjes op het werk weggewerkt en klaar is K....eh ..Jules..met een groet aan mijn collega's heb ik de computer afgesloten, "een goede vakantie is over als je begint te verlangen naar je werk" Ja daaag nu nog niet...!
Ik heb vanavond alle routekaartjes geplastificeerd het zijn er 35 dus heb nog ruimte op de route. We zullen zien of dit klopt..

  • 01 September 2014 - 09:53

    Marco Otten:

    Ik dacht dat een goeie vakantie pas over is als de collega's naar je verlangen;-)

    In ieder geval success, we gaan je zeker volgen.



  • 01 September 2014 - 20:18

    Jules:

    Ja Marco ik verlang nu al naar jullie... Gegroet Jules

  • 01 September 2014 - 23:41

    Cor Houben:

    Jules, veel succces ben jaloers op je wil hem ook nog eens lopen, samen met de vrouw. Eerst de kinderen het huis.
    Veel succes en kom goed terug

  • 02 September 2014 - 15:51

    Astrid:

    Hi Jules, ik wens je een fijne reis met veel mooie ervaringen! Heel veel succes!!
    Groetjes, Astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Geleen

Jules

Jules Sondeijker, elke 4 jaar maak ik een reis op een van de Camino’s richting Santiago de Compostela. 2010-2014-2018 en nu 2022

Actief sinds 30 Jan. 2013
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 20143

Voorgaande reizen:

01 September 2022 - 31 Oktober 2022

2022 Camino op je 60ste

01 September 2018 - 30 September 2018

Santiago 2018

02 September 2014 - 14 Oktober 2014

Santiago 2014

Landen bezocht: