Los laten - Reisverslag uit San Sebastian, Spanje van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu Los laten - Reisverslag uit San Sebastian, Spanje van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu

Los laten

Door: Jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

02 September 2014 | Spanje, San Sebastian

De laatste nacht en de eerste dag. Afgelopen nacht niet geslapen, Eh Karin ook niet.. we konden geen oog dicht doen en dan is het heel langzaam 6.00.
In de douche had ik allemaal vrienden, Fa, AX, schouwer gel van de Aldi... ik zal ze een tijd niet meer zien.. ook de buurtjes waren op straat om me te komen uitzwaaien.. heerlijk...en dikke knuf en een kus en de reis kon beginnen.
Geusselt file... Luik File.. Flurus file... en toch waren we optijd. Toine en Jim zijn mee gegaan om me uit te zwaaien dat geeft een fijn gevoel.
In de hal van de luchthaven een dikke kus en een knuffel en dan door de douane. snik snik kon het niet tegen houden .. maar snel doorlopen..... Schoenen uit, want die moeten ook door de scan..om toch enigzids een lekkere geur op de tocht te hebben heb ik ongeveer 20 kaartjes vol gespoten met de meest exclusieve geurtjes bij de parfum afdeling bj de Tax Free... Geur Free voor mij. Ik leg deze op strategische plekken in mijn rugzak zodat ik elke dag wel een ander geurtje heb.. De vlucht was prima en snel.. dan de bus dan de trein en... In de trein kwam een of andere spanjaard naast me zitten aan de geur te beoordelen een schaaps herder hij stonk like hel leek wel een hele kude schapen ..baartje, wanndelschoenen en een schaaps stok... na wat gekeuveld te hebben met hem in het spaans, ik snapte er niets van , kreeg ik de fles wijn voor geschoteld.. en zoals broeders onder elkaar, ik heb ook een baard...! heb ik maar eens een flinke slok genomen,, Fout... er zaten behoorlijk wat broodstukje in zodat ik meteen gegeten en gedronken had... maar goed jongens onder elkaar ... Hij had enige moeite om afscheid van me te nemen maar een knuffel heb ik maar niet overwogen.. ik zag de blaren alweer op mijn armen en de hoofdluis weer springen.. nee Adios.. In San Sebastian heb ik al snel de herberg gevonden na 5km doolhof. kamer 9 bed 3 bovenste verdieping van een stapelbed. onder mij een of andere Fransoos die Bonjour wist uit tebrengen.. ik denk dat hij al gelopen heeft vanuit Paris... Jongens het gaat me goed heb nog even op het stand gelegen en morgen het echte werk 32 km berg op..

Groet

  • 02 September 2014 - 19:15

    Ivo:

    Sukses. I will follow you (overdrachtelijk he)

  • 02 September 2014 - 22:22

    Elianne:

    Hahaha, ik kan die treinreis gewoon echt voor me zien! Wat zal dat een plezier zijn geweest!!
    Geniet ervan en heel veel succes morgen met de eerste kilometers!!
    x Eli

  • 02 September 2014 - 22:35

    Saskia:

    Zo, dan weten we nu in ieder geval dat je goed bent aangekomen bij de start. Slaap lekker en voor morgen: mis het startschot van de tour niet!
    Groetjes, de buurvrouw

  • 03 September 2014 - 07:55

    Karin:

    Al meteen in t avontuur gestort,ik hoor t al. Hier thuis is het rustig,heeel rustig. Wandel ze......

  • 03 September 2014 - 12:42

    Marco:

    Hallo Pelgrim,

    Goed te lezen dat het je wel gaat. Veel succes vandaag met wandelen. 32 km moet nog net lukken ha ha.

    Zet m op, geniet ervan en we hopen nog veel leuke blogs te lezen over de Camino del Norte.

  • 03 September 2014 - 20:05

    Margriet Jacobs:

    Heftig Jules.Ga genieten!!Ik vind je zoooooo geweldig dapper en stoer.

  • 03 September 2014 - 20:08

    Inge Liegeois:

    een goed begin is het halve werk, leuk om te lezen hoe het met je gaat.
    32 KM berg op is niet niks, maar dit gaat je lukken, succes en we horen het wel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, San Sebastian

Jules

Jules Sondeijker, elke 4 jaar maak ik een reis op een van de Camino’s richting Santiago de Compostela. 2010-2014-2018 en nu 2022

Actief sinds 30 Jan. 2013
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 20150

Voorgaande reizen:

01 September 2022 - 31 Oktober 2022

2022 Camino op je 60ste

01 September 2018 - 30 September 2018

Santiago 2018

02 September 2014 - 14 Oktober 2014

Santiago 2014

Landen bezocht: