zweetklieren - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu zweetklieren - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu

zweetklieren

Door: jules

Blijf op de hoogte en volg Jules

03 September 2014 | Nederland, Geleen

Ja..wat doe als je in een mooie badplaats bent. ...weg van het strand lopen en berg op naar de top...goed geslapen van 19.30 tot 07.00...heerlijk.. heb goed gewandeld achter 2 franse vrouwen aan Louise en Antoinette. Strak in de broek.. dat zie het eerste als je er achter loopt, en iets minder in de bloes... leuk koppie en maar kleppen en zingen aan een stuk door. Af en toe een Frans woordje wat Engels en wat Duits en dan kom je al een heel eind. Was bere gezellig... ik ben doorgelopen naar de volgende plek en heb afscheid genomen. Wat 'n oude vellen. ..gemiddelde leeftijd 70 +...nu maar niet alleen letten op strakke kontjes...serieus maar weer berg op en berg af.. wat kan een mens zweten. Ik heb de benen de armen en de nek verbrand. ..lekker bruin ben ik nu al. Begin steeds meer op een Spanjaard te lijken. Nee maar wat kan 'mens zweten maar goed dat we zweetklieren hebben waar zou anders al dat vocht heen moeten. ..morgen weer 30+ Regen is voorspelt. .maar ja ik heb een paraplu. .
groetjes pelegrino Jules

• 03 September 2014 - 21:23

Saskia:

Jules,
    Heb je misschien last van een zonnesteek? Goed insmeren hoor!
    groetjes, Saskia

• 03 September 2014 - 21:35

Christian:

Hi, bin in Gedanken bei dir , Zweten is gesond, geniesse das Moment

• 04 September 2014 - 09:15

Peter:

Jaommer dat ze gein 25 waore!

Sjiek dat ste de ierste kilometers drop höbs zitte.

De kompleminte

• 04 September 2014 - 17:09

Mieke Verbeek:

Leuk om je verslag te lezen Jules!
    Veel succes en mooie momenten toegewenst,
    Mieke

• 04 September 2014 - 18:59

Karin Jacobs:

• 04 September 2014 - 19:40

Margriet:

Goed zo.De kop is eraf.Ga lekker door.Blijf maar lekker achter de strakke kontjes lopen.Is goed voor de moraal.Kus.

• 04 September 2014 - 19:47

Elianne:

Ik dacht dat jij ging om tot jezelf te komen.. Laat de paters niet horen dat je de hele route alleen maar naar kontjes aan het kijken bent!