Borres - Berducedo (por Hospitales) - Reisverslag uit Berducedo, Spanje van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu Borres - Berducedo (por Hospitales) - Reisverslag uit Berducedo, Spanje van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu

Borres - Berducedo (por Hospitales)

Door: Julessantiago

Blijf op de hoogte en volg Jules

16 September 2018 | Spanje, Berducedo

Vanochtend eerst goed ontbeten. Vandaag de tocht met de meeste hoogte verschil en hoogte. In de wolken zijn we vertrokken. Som wel gevaarlijk omdat het eerste stuk over de normale weg liep. En omdat hier de Spanjaarden op zondag gaan jagen was het erg druk. Bij de albergue was een jachthond uit de auto ontsnapt en in de keuken terecht gekomen... paniek en n hoop herrie. Iedereen rende de keuken in wel 25 man om hem te vangen. Dat beest was door het dolenheen en met een flinke schrizo worst in z’n bek werd hij gevangen. Op de weg had ik gelukkig mijn lampjes die rood flikkerde, gelukkig maar. Na 2 uur alleen maar klimmen door de wolken kwamen we boven de wolken uit.... geweldig mooi... met de opkomende zon geweldige uitzichten.... en dan nog 1 uur klimmen op alpine niveau zag je enkele Peligrinos afhaken. Zo mooi.... en dan weer dalen 3 uurtjes en afwisselend door bossen en weilanden. Rond 14.00 in de albergue. Bedje regelen en heeeeeelijk douchen. Om het succes met François en Marco Sidras gedronken .... ik ben in de zon in slaap gevallen op het terras van de bar.... ik was behoorlijk moe en dan wat sidras was het te veel. Nog wat samen gezeten met andere gedronken, alleen Kas Lemon. Gegeten en kijken of we kunnen slapen, ik slaap onder bed is nogal onstabiel en staan kort op elkaar ik ga mijnoordopjes gebruiken vannacht ... we zullen zien.

  • 17 September 2018 - 13:27

    Christian:

    Wahu bin da lese immer gerne


  • 19 September 2018 - 05:43

    Leonie:

    Wauw Jules dat klinkt echt geweldig, boven de wolken lopen. Dat moet wel een 'op grote hoogte gevoel' zijn. Ik wens je nog veel meer van dit soort momenten!

    En ik begin langzaam te denken dat je aandelen gekocht heb van Sidres :-)

    Knuffel van Leonie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jules

Jules Sondeijker, elke 4 jaar maak ik een reis op een van de Camino’s richting Santiago de Compostela. 2010-2014-2018 en nu 2022

Actief sinds 30 Jan. 2013
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 20162

Voorgaande reizen:

01 September 2022 - 31 Oktober 2022

2022 Camino op je 60ste

01 September 2018 - 30 September 2018

Santiago 2018

02 September 2014 - 14 Oktober 2014

Santiago 2014

Landen bezocht: