Berducebo de nacht... - Reisverslag uit Berducedo, Spanje van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu Berducebo de nacht... - Reisverslag uit Berducedo, Spanje van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu

Berducebo de nacht...

Door: Julessantiago

Blijf op de hoogte en volg Jules

17 September 2018 | Spanje, Berducedo

Vannacht slecht geslapen. Mijn bovenbuurman een Echte Brit had te veel Sidras gedronken. Ik lag rond 23.00 ligt te slapen toen hij plotseling langskwam.... hij viel dus uit zn bed naar beneden. N slag enorm de hele slaapzaal was wakker... hij stond op en klimt weer met veel kabaal het bed in.... ik schrik me dood. Hij draaide de hele nacht tot 02.00 en toen kwam hij weer langs... nu met het verschil dat ie even bleef liggen van de klap. Enkele pelgrims gingen hem helpen. Ik heb me maar eens omgedraaid. Uiteindelijk hebben ze hem maar in de keuken gelegd zodat ie niet meer langs kwam. Was uiteindelijk om 6.00 klaar wakker. Iedereen sliep nog en heb op mijn gemak me gewassen en aangekleed in het donker. Om 07.00 ging de bar open en hebben we een café con lache gedronken. Volgens de route beschrijving een gemakkelijke dag... niet dus op af op af... de laatste 5 km hebben we maar in een bar Cidre gekocht.. het was 33 Gr . Hadden we beter niet kunnen doen. We hebben hier 1,5 uur over gedaan. Uiteindelijk relaxe albergue. Na douche en was doen in de zon in slaap gevallen... ben flink verkouden geworden dus ben benieuwd hoe het morgen gaat...

  • 18 September 2018 - 06:46

    Marjoi:

    Een dipje zal je altijd hebben, een dagje rust inplannen dan kom je daar overheen.....rustig aan....

  • 19 September 2018 - 11:25

    Carlijn En Jacques:

    Hoi Jules, wat een belevenissen. Soms heftig hoor, maar meer dan de moeite waard! Wandel heerlijk door zodat je het einddoel bereikt, we wensen je verder succes ,sterkte met de verkoudheid. veel groetjes !!!

  • 21 September 2018 - 19:08

    Carla Jacobs:

    Je doet het fantastisch .al bijna 3 weken onderweg .

  • 25 September 2018 - 13:47

    Roel:

    Weer een fantastisch verhaal. Dat alcohol drinken in de volle zon herinnerd mij ergens aan! Jou ook? Ik kijk uit naar de volgende story. Hoe ver moet je nog? Gr. Roel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jules

Jules Sondeijker, elke 4 jaar maak ik een reis op een van de Camino’s richting Santiago de Compostela. 2010-2014-2018 en nu 2022

Actief sinds 30 Jan. 2013
Verslag gelezen: 407
Totaal aantal bezoekers 20167

Voorgaande reizen:

01 September 2022 - 31 Oktober 2022

2022 Camino op je 60ste

01 September 2018 - 30 September 2018

Santiago 2018

02 September 2014 - 14 Oktober 2014

Santiago 2014

Landen bezocht: