Plannen aanpassen incl Update - Reisverslag uit Madridanos, Spanje van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu Plannen aanpassen incl Update - Reisverslag uit Madridanos, Spanje van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu

Plannen aanpassen incl Update

Door: Julessantiago

Blijf op de hoogte en volg Jules

06 September 2018 | Spanje, Madridanos

in Zamoro heb ik mijn plannen moeten aanpassen..... ik wat eten gehaald om zelf te koken, tomaatje, uitje, eitjes, blikje inktvistentakels, litertje wijn heerlijk, lekker simpel dus.
Ik ontmoette Heiz uit Duitsland 3e jaars student rechten uit Hamburg. Hij was van Sevilla gelopen dus 3 en n halve week al zeker onderweg. Leuke gast, bij ons gesprek kwam de beheerder Alfonso uit USA hij gaf aan dat het morgen een dikke 40 km zou worden omdat de 2 laatst alberges dicht waren ivm Bedbugs ... ik kreeg het Spaans benauwt.
Ik heb dus vervolgens besloten om per trein door te reizen naar Leon, mijn oorspronkelijk beginpunt.

• 07 September 2018 - 04:49

Inge:

Dikke 40km dat is niet niks, veel succes en hopelijk geen blaren met dat aantal kilometers.

• 07 September 2018 - 13:39

Carla:

Tjonge tjonge .knap hoor dat je dit doet

• 09 September 2018 - 14:23

Roel:

Hallo Jules, goed bezig! Plannen bijstellen is jou wel toevertrouwd. Veel succes verder en ik blijf je aandachtig volgen. Groetjes Roel

• 10 September 2018 - 12:05

Leonie:

Heee Jules hoe is het daar? Hoe is het afgelopen met de dikke 40 km? Het zal vast gelukt zijn met jouw doorzettingsvermogen en die heeeeerlijke inktvistentakels in je buikje : ). Ik hoor graag hoe het met je gaat. Groetjes, Leonie