Leon en dan starten aan de Camino El Salvador - Reisverslag uit Valladolid, Spanje van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu Leon en dan starten aan de Camino El Salvador - Reisverslag uit Valladolid, Spanje van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu

Leon en dan starten aan de Camino El Salvador

Door: Julessantiago

Blijf op de hoogte en volg Jules

06 September 2018 | Spanje, Valladolid

In Leon hes ik snel de albergue gevonden. Groot en veel stapelbedden 160 pelgrims..! Dat beloofd weer wat.
Inmiddels kreeg ik weer rode puntjes en had ik iets koorts... het zal toch niet weer... en ja hoor binnen enkele uren had ik weer overal blazen niet zo groot maar tic ronde 40.... ik had 3 dagen voor vertrek in het AZM zalf gekregen. Ik wilde deze eigenlijk niet meenemen want dat was me toch een grootte tube zeker 1/5 kg, en maar slepen met al dat gewicht. Van Karin moest ik hem meenemen... gelukkig maar.. en elk uur gaan smeren. De griste blaren heb ik maar doorgeprikt en gedesinfecteerd. Dat hadden ze ook, dus dat ik ik ook, een paar paracetamol en dichlofenac en ik voelde me weer top. Dat wijntje viel iets minder goeden dat 2 wijntje nog minder maar goed Vino Tinto kun je hier niet afslaan.
De albergue was inmiddels vol. Er lopen flink wat nationaliteiten rond. Ik had onder me liggen een Portugees, links een Mexicaan, rechts een man uit Israël voor me ene Pruis.... vrouwen liggen hier apart omdat het een klooster is Albergue-ResidenciavSan Francesco de Asís. Om maar goed ook...

  • 14 September 2018 - 11:22

    Leonie:

    Jeetje alweer die blaren. Wat goed van Karin! Zo zie je maar: de echtgenote heeft altijd gelijk... Hmm... zou je niet allergisch zijn voor veel te veel Spaanse wijn... hmmm.... haha!!

    groetjes en oan de geng weer! Leonie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jules

Jules Sondeijker, elke 4 jaar maak ik een reis op een van de Camino’s richting Santiago de Compostela. 2010-2014-2018 en nu 2022

Actief sinds 30 Jan. 2013
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 20156

Voorgaande reizen:

01 September 2022 - 31 Oktober 2022

2022 Camino op je 60ste

01 September 2018 - 30 September 2018

Santiago 2018

02 September 2014 - 14 Oktober 2014

Santiago 2014

Landen bezocht: