Avond vullend program Leon - Reisverslag uit León, Spanje van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu Avond vullend program Leon - Reisverslag uit León, Spanje van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu

Avond vullend program Leon

Door: Julessantiago

Blijf op de hoogte en volg Jules

06 September 2018 | Spanje, León

Vanuit het kloosterbwerden we, de Peligrinos, verwacht bij de avondmis in de kerk, om bij gezang van de nonnen te bidden. Ik denk dat de gemiddelde leeftijd ongeveer 120 jaar was... er werden ook nog 2 nonnen in de rolstoel achter een glazenschemrpje gezet Leeftijd samen 250 jaar, half gemummificeerde exemplaren... hier had ik toch wel meer van verwacht Ze hoeven geen 20 te zijn maar deze vellen waren te veel. Met alle respect. Het gezang was redelijk en klonk door de galm luchtig en lieflijk ik kreeg het er warm van.... zal wel de verhoging zijn geweest van de blaren. De aanwezig Pelegrinos werden ierder persoonlijk gezegend, hand oplegging, door moeder overste... was wel emotioneel... stom dat je dat dan toch weer raakt...

• 14 September 2018 - 11:51

Leonie:

We hopen hier met z'n allen dat het inderdaad aan de blaren lag zeg. Jezukekomaaf... : )

Maar zonder gekheid Jules, je maakt prachtige dingen mee. Een lach en een traan. Geniet ervan.