Van Leon naar La Robla - Reisverslag uit León, Spanje van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu Van Leon naar La Robla - Reisverslag uit León, Spanje van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu

Van Leon naar La Robla

Door: Julessantiago

Blijf op de hoogte en volg Jules

07 September 2018 | Spanje, León

Om 6.30 gaan lopen. Het was 7 graden dus koud. Zonsopgang was weer spectaculair. Het ging vrijwel meteen de bergen in. Niet zo’n St. Pieterbergje maar dit x8... wat kun je zweten zeg... gelukkig waren mijn blaartjes stabiel alles was ingepakt en afgetapt flink wat zalf en alles maar bedekken zodat de zon er niet bij kon. Om 10.30 is het al 25 graden... mooi mooi het landschap en de route berg op en berg af. Linkervoet kleine teen blaartjes zogroot als de teen zelf,, wat jodium en speciaal Spaans zalfje vaseline met 15% lidocanine. Heerlijk je voelt je teen niet meer dus je kunt lekker door. Minder waren de Spaanse vliegen.....nee gewone Spaanse vliegjes.. van die kleine met z’n suizende voor je mond, neus en ogen. Je wordt zeer inventief ik had een schermpje gemaakt van grashalmpjes die voor mijn gezicht de vliegen tegenhielden dus dat ging Prima.