Cornellana naar Bodenaya - Reisverslag uit Bodenaya, Spanje van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu Cornellana naar Bodenaya - Reisverslag uit Bodenaya, Spanje van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu

Cornellana naar Bodenaya

Door: Julessantiago

Blijf op de hoogte en volg Jules

14 September 2018 | Spanje, Bodenaya

Vertrokken uit het klooster, goed ontbijt met thee brood en jam. Samen lopen met François de fransoos, werkt bij de nationale bank en drukt geld Euro’s ... hij loopt snel omhoog en dan loopt hij uit en omlaag haal ik hem weer in. Ging prima was maar 20 km we hadden gereserveerd bij Thomas en Maribel ... samen een albergue super .... alsof je in Nepal bent.. wierook , black thee Nepal gebets vlaggetjes ... totale relaxe omgeving. Wij zijn een grote familie doen alles samen ... eten dan toch.. en drinken... wat ook super is is dat je was wordt gedaan en alles morgenvroeg klaarligt ...... echt super...hemelse uniek in het hele gebouw. Er mogen geen wekkers morgenvroeg afgaan... we zullen gewekt worden door muziek..... ik laat alles gebeuren....
Er werd samen gekookt