Escamplero naar Cornellana - Reisverslag uit Cornellana, Spanje van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu Escamplero naar Cornellana - Reisverslag uit Cornellana, Spanje van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu

Escamplero naar Cornellana

Door: Julessantiago

Blijf op de hoogte en volg Jules

13 September 2018 | Spanje, Cornellana

Goed geslapen maar weer wat veel wijn, zal thuis wel moeten afkicken.. zou om 6.00 opstaan maar viel weer in slaap en werd rond 7.30 wakker... iedereen was weg behalve de Sjamanka....
Ik vind haar niet prettig ze kijkt raar en spreekt alleen Portugees en Spaans ... ik versta haar ook niet goed. Ben maar snel gaan lopen zodat ze niet in mijn voetstappen zou lopen.... het ging natuurlijk weer op en af. Kwam een groep oudjes tegen 40 nogwel die ook een dagroute waren aan het lopen. Ik voelde me weer 18 . Oudjes waren aan het fluiten toen ik ze berg op inhaalde..... Un joven agradable.... onderweg nog eeen Kas lemon gedronken bij een barretjes toen verder. Uiteindelijk in de Monisteri Klooster aangekomen samen met 2 andere van gisteren avond, François en Marco. Boodschappen gedaan samen gekookt het was goed eenvoudige pasta met choriso en zalm... top om 20.00 naar de kerk geweest een mis en een rondleiding special voor de Pelegrinos. Slapen en morgen maar 20 km dus iets later vertrekken. Ben mijn blogs aan het bij werken morgen nog de laatste en dan ben ik bij. Duerme bien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jules

Jules Sondeijker, elke 4 jaar maak ik een reis op een van de Camino’s richting Santiago de Compostela. 2010-2014-2018 en nu 2022

Actief sinds 30 Jan. 2013
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 20165

Voorgaande reizen:

01 September 2022 - 31 Oktober 2022

2022 Camino op je 60ste

01 September 2018 - 30 September 2018

Santiago 2018

02 September 2014 - 14 Oktober 2014

Santiago 2014

Landen bezocht: