Escamplero naar Cornellana - Reisverslag uit Cornellana, Spanje van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu Escamplero naar Cornellana - Reisverslag uit Cornellana, Spanje van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu

Escamplero naar Cornellana

Door: Julessantiago

Blijf op de hoogte en volg Jules

13 September 2018 | Spanje, Cornellana

Goed geslapen maar weer wat veel wijn, zal thuis wel moeten afkicken.. zou om 6.00 opstaan maar viel weer in slaap en werd rond 7.30 wakker... iedereen was weg behalve de Sjamanka....
Ik vind haar niet prettig ze kijkt raar en spreekt alleen Portugees en Spaans ... ik versta haar ook niet goed. Ben maar snel gaan lopen zodat ze niet in mijn voetstappen zou lopen.... het ging natuurlijk weer op en af. Kwam een groep oudjes tegen 40 nogwel die ook een dagroute waren aan het lopen. Ik voelde me weer 18 . Oudjes waren aan het fluiten toen ik ze berg op inhaalde..... Un joven agradable.... onderweg nog eeen Kas lemon gedronken bij een barretjes toen verder. Uiteindelijk in de Monisteri Klooster aangekomen samen met 2 andere van gisteren avond, François en Marco. Boodschappen gedaan samen gekookt het was goed eenvoudige pasta met choriso en zalm... top om 20.00 naar de kerk geweest een mis en een rondleiding special voor de Pelegrinos. Slapen en morgen maar 20 km dus iets later vertrekken. Ben mijn blogs aan het bij werken morgen nog de laatste en dan ben ik bij. Duerme bien