Pajares naar Pola de Lena - Reisverslag uit Pola de Lena, Spanje van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu Pajares naar Pola de Lena - Reisverslag uit Pola de Lena, Spanje van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu

Pajares naar Pola de Lena

Door: Julessantiago

Blijf op de hoogte en volg Jules

10 September 2018 | Spanje, Pola de Lena

Vroeg vertrokken vanuit Pajares. Het ging eerst omlaag en vervolgens weer een paar keer omhoog, zoals gewoonlijk... er waren weer geweldige vergezichten over het Spaanse landschap. Met Femke de dag begonnen en het liep goed zo samen. We hebben eigenlijk de heledag geklept, over werk over gevoelens over alles en nog wat. Fijn om zo eens alle gedachten en gevoelens te bespreken... doen we in het dagelijks leven te weinig... paden waren op sommige plekken heel smal en krap. Bomen waren over de paden gevallen en het was soms sluipen en kruipen...ook weer eens iets anders. Ik wilde eigenlijk na 4 uur lopen in een wei gaan relaxen, maar kwam er al snel achter dat de verschillende toegangspoorten of afgesloten waren of te hoog waren om erover te klimmmen, ben telkens maar weer achter Femke aangelopen... maar goed ook...In Campomanes hebben we direct het eerste terrasje genomen om iets te eten en om even de schoenen en sokken uit te doen.. dat is heerlijk even relaxen. Een Mahou cervezas een KAS lemon en een Café con latche, door de vrouw des huisjes werd er aardappelen met Choriso en kikkererwten geserveerd met brood...hadden we net nodig na weer eens 1000 hoogte meters gelopen te hebben omhoog en 1200 hoogte meters omlaag. Ik toch wel hierdoor een klein blaartje aan mijn kleine teen. Nog 7km en dan waren we in Pola de Lena.