Pajares speciale locatie.. Marisa... - Reisverslag uit Pola de Lena, Spanje van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu Pajares speciale locatie.. Marisa... - Reisverslag uit Pola de Lena, Spanje van Jules Sondeijker - WaarBenJij.nu

Pajares speciale locatie.. Marisa...

Door: Julessantiago

Blijf op de hoogte en volg Jules

09 September 2018 | Spanje, Pola de Lena

Aangekomen in Pajares in de albergue dacht ik even dat ik op wintersport was. De geheel albergue was ingericht als een Skihut. Heel knus en gezellig. In de winter wordt er hier geskied en ligt er meters hoog sneeuw. We werden ontvangen door Marisa... n plaatselijke schone met schort aan en handen als kolenscheppen... meteen even inschrijven en betalen dan hebben we dat gehad. Ben heerlijk gaan douchen en mijn dagelijks wasje. Het weer was heerlijk warm. Ik ben toen in de tuin gaan liggen .. met een uitzicht.. geweldig... toen ik zo in het groen gras lag kreeg ik de ‘ Sound of Music” de musical uit 1965 gevoel... ik op mijn telefoon de misic opgezocht en heb deze afgespeeld.. na 3 keer ben ik er maar bij gaan zingen... heerlijk...de Spanjaarden kwamen naar buiten en begonnen mee te zingen en na 10 minuten stonden we daar met 5 man te zingen... blikjes bier uit de automaat en het was dolle pret.. zou hebben we de hele middag buiten door gebracht.... top.
Tegen 19.00 moesten we naar binnen van Marisa. Er moest gekookt worden. Marisa had heerlijk gekookt en met snaps na het eten was de avond compleet. Om 21.30 moesten we gaan slapen..ik dacht dat ik een goed plekje had gekozen maar lag onder de noodverlichting.. en lag dus de hele nacht in het licht... minder goed geslapen.. om 06.00 ging de wekker en was de tocht richting Pola de Lena...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jules

Jules Sondeijker, elke 4 jaar maak ik een reis op een van de Camino’s richting Santiago de Compostela. 2010-2014-2018 en nu 2022

Actief sinds 30 Jan. 2013
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 20181

Voorgaande reizen:

01 September 2022 - 31 Oktober 2022

2022 Camino op je 60ste

01 September 2018 - 30 September 2018

Santiago 2018

02 September 2014 - 14 Oktober 2014

Santiago 2014

Landen bezocht: